ČESTA PITANJA
Wireless key se savlada za oko 18 sekundi korišćenjem 2 uredjaja, prvi hvata signal, a drugi emituje signal i otvara automobil. Dešavalo se da vozači ostave ključeve u sobi koja ima spoljni zid sa dvorištem kuce, i da lopovi kroz zid preuzmu signal i upale automobil. Zato je jedina prava zaštita Zederom blokirati upravljački mehanizam, a prethodno usmeriti točkove ka prepreci, pa lopovi mogu samo u krug gurati automobil ili do prve prepreke. Automobili se kradu i dekodiranjem alarma, pa čak i kad se oglasi, automobil se gura ili vuče sajlom do prve iznajmljene garaže, Zeder takodje sprečava ovakav način kradje. Povremeno se pojave elektronski uredjaji za koje se tvrdi da su efikasni, ali se uvek brzo ispostavi da elektronika takodje dekodira iste te uredjaje. Zašto alarmi ne štite od krađe pogledajte na : CBS’s The Early Show and 48 Hours (kliknite za video)
Dovoljno je reći da se Zeder izvozi u 60 zemalja, a da neke od firmi koje su ranije u Beogradu kopirale sada proizvode u lokalnim garažama, prodaju najčešce ne prelazeći granice svoje opštine, za razliku od njih Zeder je domaći proizvod koji se izvozi u Italiju, Poljsku, Češku, Slovačku, JAR, Čile, itd. i to u gradove sa najvećom stopom kradje vozila u Evropi, Bari i Napoli… Najvažniji dokaz kvaliteta su pokušaji kradje, u našoj evidenciji imamo fotografije, filmove iz Srbije, Italije, Slovačke u kojoj je Zeder pre više godina dobio priznanje policije povodom 113 pokušaja kradje, sada je taj broj već 173, što je svojevrstan rekord u svetu. Ne postoji sličan proizvod Zederu, brava je posebno kodirana, blindirana čelikom, zaštićena patentom i po mnogim drugim odlikama jedinstvena u svetu.
General Motors ima PASSlock II, FORD ima SecuriLock, CHRYSLER ima SentryKey i TOYOTA ima Engine Immobilizer. Ovi sistemi protiv krađe su ispitivani u USA nacionalnom magazinu, zaključeno je da je lako premostiti ove sisteme, za oko 20 sekundi, često se automobili kradu vučenjem sajlom ili guranjem, naši sistemi sprečavaju vučenje sajlom i guranje, a imobilajzer ne. Ako vam prodavac kaze da vam nije potreban dodatni uređaj protiv krade, TO NIJE ISTINA! Veliki broj automobila je ukraden sa ovim sistemima.
Često je cilj prodavca je da vam proda skupi alarm, Zeder sistem je atestiran u mnogim zemljama EU, možete kupiti Lavlju kandžu, koristeći je niko ne može osporiti garanciju, i posle isteka garantnog roka, vratiti je i doplatiti za Zeder sistem.
To imaju svi alarmi i ne sprečavaju krađu, uz Zeder sistem i Lavlju kandžu dobićete 2 nalepnice za stakla, što znači da kad ih lopovi primete, preskočiće vaš automobil, mada već i samim postavljanjem na volan, Lavlja kandža je vidljiva i odbija lopove.
Da biste onemogućili šlepanje sajlom, guranje ili navlačenje na šlep službu, iskrenite točkove prema prepreci, bilo koje pomeranje uzrokovaće udaranje vozila u prepreku, ili je jedino moguće gurati vozilo u krug, što znaci da je lopov sa vozilom šlep službe pao svima u oči, pokušavši da uzme automobil koji je zauzeo 2 trake puta. Previše je komplikovano.
Ne, isto kao što alarm i bilo koji drugi uređaj ne štiti, ako lopov razbije staklo automobila zaštićenog alarmom, u trenutku će zgrabiti sve što ste ostavili u automobilu i pobeći.
Takav sistem niti postoji, a najverovatnije neće ni biti napravljen, mi se trudimo da se približimo što je moguce bliže potpunoj zaštiti. Praksa pokazuje da lopovi uvek idu na slabije obezbeđene automobile.
Po procenama britanske policije svaka naprava koja uzme 5 minuta vremena lopovima je gotovo 100% zaštitila automobil. Potrebno je pridržavati se uputstva za korišćenje uređaja, (nikome ne ostavljati ključeve naših uređaja, uvek uređaj stavljati u funkciju, usmeravati točkove prema prepreci itd). Na žalost mnogi vozači se ne pridržavaju ovih uputstava.
Blokada menjača se isključuje stiskanjem kvačila i guranjem, a blokada kočnica ispuštanjem ulja iz sistema za kočenje, vozilo se odvozi kočeći ručnom kočnicom.